7 اصل فروشندگان فوق العاده موفق 15 فروردین 1403 – ارسال شده در: فن فروش لباس – برچسبها: خرید شومیز عمده, فروشندگان, فروشنده خوب, موفق
7 اصل فروشندگان فوق العاده موفق
- خریدی لذت بخش
- انگیزه بخش
- تجزیه و تحلیل
- فروشنده کامل
- توجه به نیاز
- همدلی با مشتریان
- سازگاری با شرایط
خریدی لذت بخش
فروشنده خوب بودن بسیار فراتر از فروش است. شما باید روابط قوی با مشتریان خود ایجاد کنید، که با ایجاد یک تاثیر اولیه مثبت شروع می شود. وقتی با یک مشتری جدید ملاقات می کنید، مطمئن شوید که ظاهر خوبی دارید و رفتاری دعوت کننده دارید.
به عنوان یک فروشنده، باید راه بیشتری را طی کنید. برای درک نیازها، ترجیحات و نکات دردناک مشتریان خود وقت بگذارید. سپس، رویکرد و توصیههای خود را با شرایط خاص آنها تنظیم کنید، و نشان دهید که واقعاً به حل مشکلات آنها اهمیت میدهید.
انگیزه بخش
یک فروشنده خوب بودن به این معنی است که حتی زمانی که کار سخت می شود، کار را انجام خواهید داد. داشتن انگیزه برای انجام کار نشان می دهد که شما پرنشاط و با اشتیاق هستید.
به اشتراک گذاشتن هیجان شخصی خود در مورد اینکه چرا محصول شما با ارزش است می تواند تفاوت را ایجاد کند. هنگام درگیر شدن با مشتریان بالقوه، اجازه دهید باور شما به محصولتان از طریق گفتار و اعمالتان بدرخشد. اگرچه نمی توان اشتیاق واقعی را جعل کرد، اما صحبت عمدی با انرژی و هیجان و در عین حال حفظ حالت باز و تماس چشمی، ضرری ندارد.
تجزیه و تحلیل
در حالی که صمیمیت یک ویژگی خوب است، شما باید به مشتریان خود نشان دهید که شما نیز آماده پاسخگویی هستید. مشتریان می خواهند با فروشندگانی معامله کنند که قابل اعتماد،گویای واقعیت هستند و احتمالاً سؤال می پرسند و پاسخ های مورد نظر خود را به دقت گوش می دهند.
برای تجزیه و تحلیل داده های فروش، روند مشتری و اطلاعات فروشگاه و بازار خود وقت بگذارید. این نه تنها به شما کمک می کند تا نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کنید، بلکه به شما کمک می کند تا راه هایی را برای اصلاح استراتژی فروش خود در طول زمان شناسایی کنید.
فروشنده کامل
یک فروشنده خوب باید در آنچه می فروشد متخصص باشد. شما از کسی که نمی تواند چیزی در مورد مسافت پیموده شده یا ویژگی های ایمنی آن به شما بگوید، ماشین نمی خرید، اینطور نیست؟ نشان دادن آگاه بودن شما باعث می شود از نظر مشتریان اعتبار بیشتری داشته باشید.
با دقیق بودن، میتوانید نگرانیها یا اعتراضات احتمالی را از قبل شناسایی و به آنها رسیدگی کنید. مشتریان قدردانی از دقت را می دانند زیرا حرفه ای بودن، قابلیت اطمینان و تعهد به ارائه خدمات استثنایی را نشان می دهد.
توجه به نیاز
به عنوان یک فروشنده، می دانید که هر مشتری نیازهای متفاوتی دارد. توجه به این نیازها می تواند به شما کمک کند تا روابط قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنید، وفاداری را تقویت کنید و در را برای فرصت های آینده باز کنید.
برای درک بهتر نیازهای مشتریان خود، مشتاقانه به آنها گوش دهید، به نشانه های کلامی و غیرکلامی آنها توجه کنید، سوالات مرتبط را از آنها بپرسید و به طور کامل در گفتگوها حضور داشته باشید. با انجام این کار، میتوانید اطلاعات مهم را جمعآوری کنید، نقاط دردناک را کشف کنید، و فرصتهایی را شناسایی کنید که میتوانند به شما در ایجاد معاملهای که برایشان ارزشمند است کمک کند.
همدلی با مشتریان
ارتباط با احساسات مشتریان می تواند به شما بگوید که آنها واقعاً از فروش چه می خواهند. با کمک به احساسات آنها، می توانید نیازهای آنها را به روش های جدید برآورده کنید.
خود را به جای مشتریان خود قرار دهید و چالش های پیش روی آنها را در نظر بگیرید. با توجه واقعی به نیازهای مشتریان خود – و رسیدگی موثر به آنها – نشان می دهید که در واقع به منافع آنها متعهد هستید و فقط سعی در فروش ندارید.
سازگاری با شرایط
فروش یک حرفه بسیار فرار است و فروشندگان خوب با این تغییرات سازگار هستند. اینکه بتوانید رویکرد خود را تغییر دهید یا شیفت های زمانی را مدیریت کنید، مهارت های بسیار مفیدی در این زمینه است.
هر مشتری و موقعیت فروش منحصر به فرد است. بهعنوان یک فروشنده سازگار، باید به سرعت نشانهها را بخوانید، تکنیکهای فروش خود را تغییر دهید و نقاط مشترک را پیدا کنید.
1 دیدگاه
dave مهر 15, 1403 - 17:13
Just wish to say your article is as astonishing. The clearness in your submit is simply great and that i can think you are
a professional in this subject.Thank you a million and please continue the enjoyable work.