ترندهای مد پاییز: چه مدهایی در سال 1403 محبوب هستند و چه مدهایی کنار گذاشته خواهند شد! 10 مهر 1403 – ارسال شده در: مد و فشن – برچسب‌ها: , , ,

ترندهای مد پاییز: چه مدهایی در سال 1403 محبوب هستند و چه مدهایی کنار گذاشته خواهند شد!

 همه می‌خواهند بدانند چه مدل لباسایی در حال رشد است و چه چیزی از مد افتاده !  زیرا کمدهای خود را ارزیابی می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم چه چیزهایی را نگه داریم و چه چیزهایی را اضافه کنیم تا برای فصل پاییز آماده شویم.

 در این پاییز، بسیاری از ترندهای مشابه سال گذشته را مشاهده می‌کنیم، اما بیشتر به سمت آن‌هایی می‌رویم که در فصل گذشته در حاشیه بودند. بسیاری از ترندهای مد پاییز سال گذشته همچنان باقی مانده‌اند، اما برخی از آن‌ها در اوایل پاییز گذشته به راحتی در فروشگاه‌های اصلی پیدا نمی‌شدند و اکنون همه جا دیده می‌شوند. و البته، چند ترند جدید نیز وجود دارد.

نگاهی به ترندهای مد

بسته به محلی که در آن زندگی می‌کنید، ممکن است احساس کنید که برخی از این ترندها در حال خارج شدن هستند، یا ممکن است هنوز هیچکسی را ندیده‌اید که آن‌ها را بپوشد، اما همه آن‌ها در فروشگاه‌های بزرگ مانند Evereve، LOFT و Anthropologie معروف هستند.

البته، فقط به این دلیل که چیزی فقط در حال حاضر محبوب شده به این معنا نیست که حتما باید آن را بپوشید. این فقط اطلاعاتی است که می‌توانید با آن‌ها هر تصمیمی بگیرید. زنان خوش‌پوش می‌دانند چه چیزهایی مد هستند، سپس به‌طور انتخابی تصمیم می‌گیرند که کدام یک را وارد کمد لباس خود کنند که به بهترین شکل با سبک شخصی، نوع بدن، سبک زندگی و غیره هماهنگ است.

در نهایت، باید چیزی را بپوشید که دوست دارید، مهم نیست گزارش‌های ترند چه می‌گویند. اما اگر از دانستن چیزهای جدید لذت می‌برید، در اینجا 8 ترند مد پاییز 2024و 1403 برای لباس عادی و روز زنان آورده شده است.

 

ترندهای مد پاییز: لباس هایی که در سال 1403 محبوبیت دارند

1. شلوار جین با برش‌های پهن

 شلوار جین با برش‌های پهن همچنان بیشترین حضور را در بخش‌های جین خرده‌فروشان دارند و به تدریج می‌بینیم که خانم های بیشتری آن‌ها را می‌پوشند. همچنین متوجه حضور بیشتر سبک‌های تمام قد برای پاییز شده‌ایم، و آن‌ها را بسیار راحت‌تر با بوت‌ها و کفش‌های بسته شده میتوانیم ترکیب کنیم.

 اما اگر از شلوار جین‌های با برش پهن خوشتان نمی‌آید، در حال حاضر تقریباً هر چیزی قابل پوشیدن است. به‌روز به نظر رسیدن بیشتر در مورد چگونگی سبک‌دهی به شلوار جین شما است تا اینکه چه سبک شلوار جینی می‌پوشید.

 

2. کت‌های کوتاه

کت‌های کامل‌کننده لباس برای کمد پاییزی من ضروری هستند، و امسال کت‌های کوتاه دوباره به بازار بازگشته‌اند، احتمالاً به این دلیل که با سبک‌های جین با برش پهن و ارتفاع بلند بسیار خوب هماهنگ می‌شوند. همچنین از ظاهر آن‌ها با شلوارهای باز و برش‌های مستقیم نیز خوشم می‌آید. همه چیز از تویل تا ترکیب‌های پشمی وجود دارد و جین نیز حاضر است.

3. دامن‌ها

دامن عمده زنانه

پس از اینکه چندین سال تمرکز بر روی دیگر لباس‌ها بود، دامن‌ها به عنوان یک دسته مهمی از کمد لباس برای پاییز 2024 بازگشته‌اند. من دامن‌های جین زیادی در تمام طول‌ها می‌بینم، اما سبک‌های مستقیم و بلند همه جا مشاهده می‌شوند. دامن‌های بایاس ساتنی هنوز وجود دارند و دامن‌های پلیسه‌ای نیز جذب بیشتری دارند. دامن‌های مینی نیز محبوب هستند.

می‌توانید دامن‌های خود را با هر چیزی از بوت‌های زانو تا کتانی بپوشید، و از کفش‌های پاشنه باریک تا ماری جین‌های با پاشنه مربعی؛ و می‌توان آن‌ها را برای منظورهای لباس شب و نیز راحتی استفاده کرد.

4. جلیقه‌ها

شنل عمده

جلیقه‌ها به صورت قوی برای بهار مورد استفاده هستند، اما نوع خوب آن سخت پیدا می‌شود و نمونه‌های خوب آن‌ها سریعاً فروخته می‌شد. در پاییز، میتوانید بیشتر مشاهده کنید. بنظر ما بسیاری از جلیقه‌های کت و شلوار  و جلیقه‌های پشمی هنوز هم به شدت موفق هستند.

جلیقه‌های خود را اکنون به عنوان تاپ‌های مستقل بپوشید و در پاییز آن‌ها را روی یک تیشرت یا تاپ قرار دهید. از آنجایی که با آنها چه ترکیب‌ کنید، بسیاری از جلیقه‌ها (هم جلیقه‌های پشمی و هم کت و شلوار) را با دامن‌های جین می‌بینم. همچنین با شلوار جین عالی به نظر می‌رسند، یا می‌توانید آن‌ها را با شلوار بپوشید (هماهنگ یا نامتجانس) برای یک استایل کت و شلوار کاری یا شام بیرونی. لباس عمده

5. البسه با خطوط بریتون

خطوط همچنان به پاییز هم کشیده شده‌اند، به خصوص خطوط بریتون.این لباس های خاص ، و گزینه‌های زیادی برای عرض‌ها و محل قرارگیری مختلف وجود دارد که هر نوع بدنی را پرطرفدار نشان می‌دهد.

 

6. انفجار قرمز

کت کوتاه عمده چهارخونه

پوشاک تهران عمده زنانه

در این هفته بیشتر درباره ترندهای رنگ صحبت خواهیم کرد، اما قرمز تمام لیست‌های ترند را تحت تأثیر قرار داده است. در حالی که می‌توانید بسیاری از تاپ‌ها و لباس‌های قرمز را پیدا کنید، احساس می‌کنم که افزودن یک اکسسوری قرمز به عنوان نقطه شروع به آن ارتباط دارد. امتحان کنید یک کتانی قرمز، یک ماری جین قرمز، یک کیف قرمز، یک کمربند قرمز یا حتی یک کلاه توپ قرمز.

 

7. شلوارها

ست شلوار عمده

شلوارهای راحت همچنان در این فصل قوی هستند و روش مدپیشرفته برای پوشیدن آن‌ها با کتانی است برای آن عنصر شیک تضاد، اما این نیز خبر خوبی برای کسانی است که به لباس‌های کاری نیاز دارند. گزینه‌های غیراز جین زیادی در حال حاضر وجود دارد.

اگر از سبک‌های راحت خوشتان نمی‌آید، می‌توانید سبک‌های برش‌های مستقیم و گشاد را نیز پیدا کنید. شلوارهای لوفت ساتون که من در بهار گذشته سبک دادم دوباره برای پاییز بازگشته‌اند در یک الگوی قهوه‌ای و مشکی ظریف.

 

8. بافت‌های دارای بافت

ما این موضوع را در هیج لیست ترندی ندیدیم، اما متوجه شدم هنگامی که در حال مرور تمام خرده‌فروشان  خیلی بافت و الگوی بیشتری در بافت‌ها وجود دارد. پاندول ترند قطعاً به سمت جزئیات جالب‌تر و سبک‌های کمتری به سمت مینیمالیسم در حال حرکت است.

 

افکار نهایی در مورد آنچه برای پاییز ۲۰۲۴ محبوب است ، قطعاً ترندهای بیشتری برای پاییز 1403 2024  وجود دارد، اما این‌ها برخی از بهترین هایی هستند که تا کنون متوجه شده‌ایم.

پوشاک واران عمده فروشی با دارا بودن انواع لباس های مد پاییز 1403 و با کیفیت در راستای فروش و خدات پس از فروش استثنایی با مرجوعی در خدمت همه بوتیک داران و مغازه داران عزیز کشور می باشد از محصولات ما دیدن فرمایید .

منبع :

https://jolynneshane.com/fall-fashion-trends-whats-in-and-whats-out-for-2024-2.html